При виникненні спірних питань, пов’язаних з постачанням природного газу, а саме:
- з’ясуванням розміру оплат;
- розрахунку пільгових норм;
- перерахунку призначених субсидій;
- нарахованої вартості газу;
- незгоди з діями працівників ДП "Центргаз",
- претензій до якості обслуговування та з інших питань
ви можете звернутися до КОНТАКТ-ЦЕНТРУ або до однієї з ТОЧОК КОНТАКТУ.
Інформація про відповідального за вирішення спорів:
Контактна особа: Олег Тертичний
Тел: +38 (0522) 24 57 37
Адреса: ул.Арсенія Тарковського, 67, м.Кропивницький 25006, Україна
У разі невирішення питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ДП "Центргаз" із заявою.
В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові заявника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- поштова адреса;
- номер особового рахунку;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
Можете скористатись формою звернення на сайті або у вашому особистому кабінеті, а також надіслати електронного листа на адресу contact.centrgas@ukr.net .
Звернення побутових споживачів розглядається протягом 5 робочих днів, а якщо для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів – якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.